תא קולי
לאחר קבלת ההזמנה הצוות שלנו יצור איתכם קשר טלפוני על מנת לעבור על המלל לפני ביצוע ההקלטה
תא קולי
יש לכם מרכזייה או נתב ואתם רוצים להשמיע למתקשרים ג’ינגל תא קולי סוף יום לאחר שעות הפעילות העסק מותאם אישית ע”י קריין/ית + מוזיקת רקע ומלל שיעדכן את המתקשר שהעסק סגור ואת שעות הפעילות
העלאת תא קולי העסקי לנייד
קבלת הקובץ
כתיבת מלל 100% מותאם אישית
רכישה תא קולי עסקי אונליין
רכישה אונליין
לאחר קבלת ההזמנה הצוות שלנו יצור איתכם קשר טלפוני על מנת לעבור על המלל לפני ביצוע ההקלטה
דוגמאות
- סמארט אייר – טיסות זולות למגוון יעדים Music On Hold – We Add Value 0:23
- צ’אמפיון ספורט 0:53
- Music On Hold – תא קולי Music On Hold – We Add Value 0:35
- קבוצת רוני הנדסה Music On Hold – We Add Value 0:38
- FirstCall – תא קולי 2:20
- ישראל – המים האלקליניים הבריאים בעולם VITEV – משרד סגור 0:30
- שירה מדיקל 0:30
- אין מענה 0:08
שאלות תשובות
לעסקים וחברות רבות יש מרכזיות או נתבים וירטואליים שבהם צריך להטמיע קריינות מקצועית על מנת להשמיע למתקשר תפריט הקשות בזמן פעילות ולאחר שעות פעילות ניתן להשמיע להם ג’ינגל עסקי סוף יום
ג’ינגל עסקי סוף יום – קובץ נפרד
אחד היתרונות במרכזיות ונתבים וירטואליים זה להשמיע לאחר שעות פעילות המשרד או העסק ג’ינגל עסקי סוף יום מותאם אישית ע”י קריין/ית + מוזיקת רקע ומלל
ג’ינגל עסקי סוף יום נותן מידע על שעות פעילות המשרד ומעודד את המתקשר להיכנס לאתר שלכם לביצוע רכישה אונליין או להשארת פנייה ואפילו שליחת הודעת וואטסאפ
בישראל ישנה אוכלוסייה בעלי מוגבלות שמיעה, דיבור, הבנה ודוברי שפות זרות. החוק בישראל בא לתת עם המוגבלויות בזמן המתנה למענה בטלפון פיתרון לאנשים
בהתאם לדרישות הרגולציה ליצירת קובץ קריינות נגיש. הקובץ מיוצר בהתאם לדרישות תקנה 33 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התאמות נגישות לשירות התשע”ג 2013
אנו ממליצים לא לשים מנגינת רקע בג’ינגל סוף יום
בישראל ישנה אוכלוסייה בעלי מוגבלות שמיעה, דיבור, הבנה ודוברי שפות זרות. החוק בישראל בא לתת עם המוגבלויות בזמן המתנה למענה בטלפון פיתרון לאנשים
בהתאם לדרישות הרגולציה ליצירת קובץ קריינות נגיש. הקובץ מיוצר בהתאם לדרישות תקנה 33 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התאמות נגישות לשירות התשע”ג 2013
ניתן להתעדכן בעמוד מחירון שלנו עבור חבילות קריינות לנתב
או להתייעץ עם הנציג 03-303-0810
לא
התקנת קריינות לג’ינגל סוף יום מתאפשר רק במרכזיה או נתב
WAV אנו מקליטים בפורמט
לאחר קבלת ההקלטה אתם שולחים את הקובץ לספק של המרכזיה או נתב, במידע והם דורשים פורמט והגדרות אחרות ניתן לעדכן אותנו וצוות התמיכה שלנו ישלחו לכם בהתאם להגדרות המבוקשות