ג'ינגל עסקי

קריינות למרכזיה

לאחר קבלת ההזמנה קריינות למרכזיה / קריינות לנתב שיחות הצוות שלנו יצור איתכם קשר טלפוני על מנת לעבור על המלל לפני ביצוע ההקלטה

קריינות לנתב

קריינות למרכזיה

יש לכם מרכזייה או נתב ורוצים להשמיע למתקשר קריינות לנתב שיחות או קריינות למרכזיה הכוללת תפריט הקשות עד 9 שלוחות ע”י קריין/ית + מלל מותאם אישית + מוזיקת רקע לבחירה

פורמט קובץ

קבלת קובץ בפורמט המתאים ל- קריינות למרכזייה

קבלת הקובץ

בין 1 - 4 ימי עסקים

כתיבת מלל 100% מותאם אישית

לאחר קבלת ההזמנה ניצור איתכם קשר טלפוני לשדרג ולהקריא לכם את המלל

רכישה קריינות למרכזיה אונליין

כולל בחירת קריין/ית + מוזיקת רקע ומלל

רכישה אונליין - קריינות למרכזייה

לאחר קבלת ההזמנה הצוות שלנו יצור איתכם קשר טלפוני על מנת לעבור על המלל לפני ביצוע ההקלטה

דוגמאות | קריינות למרכזיה

  1. טפקום נתב 1:19
  2. IVR ישראל – המים האלקליניים הבריאים בעולם VITEV 1:00
  3. FirstCall – ערך מוסף לעסק נתב + מיתוג קולי 0:55
  4. שידורים – קריינות נתב קריין 4 נפתלי 0:46
  5. רהיטי רשבי – נתב שיחות 1:00
  6. תנובת הערבה- שיווק פירות וירקות טריים 0:40
  7. אגם המים – פתרונות מים לבית ולעסק- המתנה 0:15
  8. IVR – אגם המים – פתרונות מים לבית ולעסק 0:30
  9. IVR פיוניר לגלופות 0:40
  10. פיוניר לגלופות – תת נתב 0:07
  11. S Flower – חנות פרחים 0:30
  12. מרכז ההצלה 0:43
  13. פַּא-צוֹ – רשת פיצה 0:47
  14. Click To America – IVR Recording 0:34
  15. מנספלד קהת – משרד אדריכלים 0:58
  16. IVR למרכז הקווים פתרונות תקשורת 0:56
  17. למרכז הקווים פתרונות תקשורת – הקלטה 0:07

שאלות תשובות

 קריינות נתב ראשי – קובץ נפרד כולל עד 9 שלוחות 

לעסקים וחברות רבות יש מרכזיות  או נתבים וירטואליים שבהם צריך להטמיע קריינות מקצועית על מנת להשמיע למתקשר תפריט הקשות ברור שבאמצעותו יוכל להגיע למחלקה או לאדם המבוקש. הקריינות יכולה לכלול תפריט הקשות של עד 9 שלוחות . הקריינות מבוצעת על ידי קריין/נית + מלל מותאם אישית + מנגינת רקע לבחירה

דוגמא

ברוכים הבאים ל ___________ חברתנו מתמחה ב________ 

 לפניכם מערכת לניתוב שיחות אם ידועה מספר השלוחה, אנא הקישו מספרה כעת

1 למחלקת הזמנות –  נא להקיש 

2 למחלקת תמיכה   נא להקיש 

 למחלקת הנהלת חשבונות  – נא להקיש 3

 למחלקת שיווק והנהלה – נא להקיש 4

לחזרה לתפריט הראשי – נא להקיש 9


ג’ינגל עסקי בזמן המתנה – קובץ נפרד 

אתם מעוניינים להנעים למתקשר את זמן ההמתנה בשלוחה עד לקבלת  מענה אנושי

ג’ינגל עסקי מותאם אישית ע”י קריין/ית + מנגינת רקע ומלל שילווה את המתקשר בזמן המתנה עד קבלת מענה


ג’ינגל עסקי סוף יום – קובץ נפרד 

 אחד היתרונות במרכזיות ונתבים וירטואליים זה להשמיע לאחר שעות פעילות המשרד או העסק ג’ינגל עסקי סוף יום  מותאם  אישית ע”י קריין/ית + מוזיקת רקע ומלל 

ג’ינגל עסקי סוף יום נותן מידע על שעות פעילות המשרד ומעודד את המתקשר להיכנס לאתר שלכם לביצוע רכישה אונליין או להשארת פנייה ואפילו שליחת הודעת וואטסאפ

 דוגמא 

לאחר שהמתקשר הקיש בתפריט הראשי את השלוחה הרצויה הוא יכול להגיע לתפריט הקשות נוסף

תת נתב – קובץ נפרד

לעורך דין משה כהן – נא להקיש 1

לעורכת דין יפעת לוי – נא להקיש 2 

לעורך דין איתי ראובן – נא להקיש 3 

בישראל ישנה אוכלוסייה בעלי מוגבלות שמיעה, דיבור, הבנה ודוברי שפות זרות. החוק בישראל בא לתת עם המוגבלויות בזמן המתנה למענה בטלפון פיתרון לאנשים

בהתאם לדרישות הרגולציה ליצירת קובץ קריינות נגיש. הקובץ מיוצר בהתאם לדרישות תקנה 33 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התאמות נגישות לשירות התשע”ג 2013

לחצן כאן למידע נוסף 

 

אנו ממליצים לא לשים מנגינת רקע בנתב הראשי

בישראל ישנה אוכלוסייה בעלי מוגבלות שמיעה, דיבור, הבנה ודוברי שפות זרות. החוק בישראל בא לתת עם המוגבלויות בזמן המתנה למענה בטלפון פיתרון לאנשים

בהתאם לדרישות הרגולציה ליצירת קובץ קריינות נגיש. הקובץ מיוצר בהתאם לדרישות תקנה 33 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התאמות נגישות לשירות התשע”ג 2013

לחצן כאן למידע נוסף 

ניתן להתעדכן בעמוד מחירון שלנו עבור חבילות קריינות לנתב

או להתייעץ עם הנציג 03-303-0810

לא

התקנת קריינות לנתב עם שלוחות מתאפשר רק במרכזיה או נתב

  WAV אנו מקליטים בפורמט 

לאחר קבלת ההקלטה אתם שולחים את הקובץ לספק של המרכזיה או נתב, במידע והם דורשים פורמט  והגדרות אחרות ניתן לעדכן אותנו וצוות התמיכה שלנו ישלחו לכם בהתאם להגדרות המבוקשות

חוק הנגישות בישראל תקנה 33

עלויות ומידע של ספקי התקשורת

שליחת הג'ינגל לספק התקשורת

חייגו 6380* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

Inline form